Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Najnowsza aktualizacja systemu CRM firmy Microsoft już dostępna
Janusz Chustecki
Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek wiosennej aktualizacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM. System został wyposażony w nowe narzędzia w zakresie marketingu, obsługi klienta i social listening.
Salesforce: 15-letni innowator dzielnie znosi kryzys wieku średniego
Computerworld/KB
Platforma Salesforce świętowała niedawno swoje piętnaste urodziny. Dziś firma osiąga przychody rzędu 5 mld dolarów, wywierając większy wpływ na branżę IT niż kiedykolwiek wcześniej. Jednocześnie przeżywa bolączki okresu dojrzewania, walcząc z problemami typowymi dla dużych dostawców, których kiedyś pokonała dzięki rewolucyjnej kampanii marketingowej przekonującej o „końcu ery oprogramowania”.
Partnerstwo Microsoftu i SalesForce.com – o co tu chodzi?
Antoni Steliński
Obwieszczone światu kilka dni temu strategiczne porozumienie Microsoftu oraz SalesForce.com było dla wielu osób wielką niespodzianką – na pierwszy rzut oka firmy są raczej konkurentami niż potencjalnymi wspólnikami. Ale to tylko pierwsze wrażenie, bo po zastanowieniu się (i wysłuchaniu co na temat partnerstwa mówią obie strony) okazuje się, że ta współpraca może okazać się bardzo korzystna zarówno dla obu firm, jak i ich klientów….
Kontrahenci w zasięgu ręki
Dorota Bogucka
O jakości usług B2B decyduje możliwość szybkiego kontaktu z klientem. Dlatego firmy inwestują w systemy, które zapewniają ciągłą i bezawaryjną pracę, a czas serwisu skracają do kilku godzin.
Konferencja "Systemy IT, które dają przewagę"
Computerworld Online
Nowe funkcje systemów CRM, ERP oraz hurtowni danych, które mogą pozwolić na osiągnięcie przewagi nad konkurencją to temat bezpłatnej konferencji współorganizowanej przez firmy bs4 business solutions, XLE i Adept Software.
Infovide-Matrix konserwatorem GDDKiA
Dorota Bogucka
Infovide-Matrix będzie odpowiadała za utrzymanie i rozwój zintegrowanego systemu informatycznego SAP dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Sukces pod znakiem zapytania
Tomasz Kowalczyk
Strategia CRM polega na wykorzystaniu technologii do uporządkowania procesów związanych z obsługą klienta. Jeśli system działa sprawnie, przynosi organizacjom szereg korzyści. Jednak zaskakująco często takie projekty wdrożeniowe kończą się niepowodzeniem.
Ukryte koszty wdrażania systemów CRM
Tomasz Kowalczyk
Wybór taniego rozwiązania CRM może się początkowo wydawać dobrą decyzją. Jeśli jednak system nie skaluje się do rosnących potrzeb firmy, w dłuższym okresie taka inwestycja będzie bardziej kosztowna. Ponadto, składając ofertę na dostawę oprogramowania i wdrożenie, producenci wolą nie wspominać o wielu czynnikach generujących dodatkowe wydatki.
Najlepsze i najgorsze praktyki wdrożeń BI
Tomasz Kowalczyk
Oprogramowanie klasy Business Intelligence ułatwia organizacjom uzyskanie dostępu do informacji umożliwiających podejmowanie świadomych decyzji biznesowych, a w konsekwencji osiąganie zamierzonych celów. Jednak, tak jak z każdą technologią, wdrożenie, rozwój i praktyki użytkowników odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu sukcesu projektu BI lub zaliczeniu porażki.
Outbox pracuje z Inmarsatem
Sławomir Bugno
Outbox został wybrany do przeprowadzenie procesu wdrożenia sprzedaży hurtowej CRM dla Immarsatu.
Przenoszenie aplikacji biznesowych do chmury
Tomasz Kowalczyk
Sama myśli o przeniesieniu systemu CRM czy ERP do chmury może wywołać wśród kierownictwa zimne poty. Dlatego, jeśli już uda się przeforsować taki pomysł, dział IT musi dołożyć starań, aby proces migracji przebiegł bezproblemowo.
Zaawansowane funkcje w aplikacjach biznesowych
Tomasz Bitner
W II kwartale bieżącego roku Microsoft wprowadzi na rynek nowe wersje swoich aplikacji dla biznesu: Dynamics AX – systemu klasy ERP do zarządzania przedsiębiorstwem – a także Dynamics CRM, służącego do obsługi klientów.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »